2012. január 28., szombat

Lancome Color Design rúzs - Love it

Néhány hónapja már a rúzsmániás korszakomat élem, szeretek mindig újabb és újabb árnyalatok után kutatni, így került a birtokomba a Lancome Love it nevű rúzsa.

Mivel én vidéken lakom, a drogériák kínálatán túlmenően nem sok választék van, ezért egy- egy különlegesebb darab felkutatásához az Ebay-t szoktam segítségül hívni. Tudom, hogy nem egy életbiztosítás innen sminkterméket vásárolni, hiszen nagyon sok a hamisítvány, de igyekszek mindig körültekintő lenni (ár, lelőhely, visszajelzések). Lekopogom, de eddig szerencsére még mindig azt kaptam, amire számítottam. 

Nagyjából 3 hete bukkantam rá erre a gyönyörűségre, és amikor megláttam róla a swatch-okat, rögtön tudtam, ez kell nekem. Nagyon hamar, 8 nap alatt, le is szállították az USA-ból, így még hamarabb ideért, mint a legutóbbi tesminked.hu-s rendelésem. Amikor kipróbáltam, a kezdeti rajongás azonnal szerelemmé vált. Nem túlzok, ha meglátjátok a képeket, megértitek miért ez a nagy áradozás.


A csomagolás egyszerű, fekete műanyag, a kupakon a klasszikus rózsával (erről mindig a Szépség és a szörnyeteg jut az eszembe). A felülete fényes, de ettől függetlenül nem gyűjti az ujjlenyomatokat. A kupak nagyon jól záródik, masszív darab.


 A rúzs alján pedig, többek között, a fantázianév olvasható.


Maga a rúzs nagyon krémes állagú, erősen pigmentált, és ami a legjobb, hogy nagyon jól hidratálja az ajkakat. Tartósságát tekintve nálam nagyon jól teljesített, több mint 3 órán keresztül fennmaradt igazítás nélkül.  


A kezemen valamiért fáradt, sötét rózsaszínnek tűnik, a számon azonban egy friss, mindennapi, selymes pink szín.


Nagyon elégedett vagyok ezzel a termékkel, azt hiszem a következő időszakban ez lesz az én tökéletes nude rúzsom.


Nektek van kedvenc nude rúzsotok? Szoktatok Ebayről sminkterméket vásárolni? Ha igen, milyenek a tapasztalataitok?



Címkék: , , ,

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal