2012. január 23., hétfő

A hajdoktor - Bánfiék

Mindig igyekeztem odafigyelni arra, hogy a hajam ápolt és egészséges legyen. Alapjában véve vékonyszálú hajam van (és az sem sok), de ettől eltekintve nem igazán volt vele eddig problémám.

Kb. egy éve vettem észre, hogy  jobban hullik a hajam, mint kellene (vagy legalábbis mint korábban). Mind fésülködéskor, mind hajmosáskor sokkolt a látvány, és ha ez még nem lett volna elég, elkezdett gubancolódni is, ami még inkább rontott a helyzeten. Akkor döntöttem el, hogy ide drasztikus változások kellenek.

Első lépésként fájó szívvel megszabadultam a hosszú hajamtól, és vállig érőre vágattam. Utólag visszagondolva, egy csöppet sem bántam meg, mert szerintem a mostani fazon sokkal jobban áll. :)

Azon túlmenően, hogy a hajam külsejét megváltoztattam,belülről is szeretem volna erősíteni a regenerációs folyamatokat, ezért jobban belemélyedtem a témába, egy olyan csodaszer után kutatva, amivel látványos eredményeket lehet elérni, és passzol egy egyetemista pénztárcájához. Így találtam rá a Bánfi családra.


Forrás: google

Első körben csak a hajszeszt vettem meg, amit a (gyomorforgató) kellemetlen szaga miatt csak néhány alkalommal használtam. Egy idő után azonban ismét erősebben kezdett hullani a hajam, ezért úgy döntöttem, hogy újra nekivágok a kúrának, de ezúttal a samponnal is ráerősítek. Az igazat megvallva, már több, mint fél éve használom rendszeresen a szeszt (ami továbbra is nagyon büdös) és a sampont együtt, és mostanra mondhatom, hogy elégedett vagyok a "hajkoronámmal". Egészséges, erős, fényes, nem kócolódik hajmosáskor, és ami a legjobb, hogy nem hagyok magam után hatalmas hajcsomókat.

A leírás szerint mind a hajszesz, mind a sampon hatóanyagai serkentik a vérkeringést, ezáltal fokozzák a fejbőr oxigén ellátását, javítják a hajhagymák állapotát, így a haj erősebb, dúsabb lesz. Ha a dúsító hatást nem is, az erősítőt mindenképpen alá tudom támasztani.

Mind a 2 termék 250 ml-es kiszerelésű, ami nekem (heti 2x-i hajmosás mellett) kb. 1,5 - 2 hónapig tart ki. A kettő együtt pedig nagyjából 1.500 Ft-ba kerül.

Úgy gondolom, hogy nagyon jó választás lehet azok számára ez a termékcsalád, akik nem szeretnének egy vagyont költeni csodatévő szerekre, mégis egészséges, strapabíró és szép hajat szeretnének.


Ti próbáltátok már valamelyik terméket ebből a termékcsaládból? Esetleg van valami jól bevált tippetek hajhullás ellen?


Címkék: , , ,

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal